Recent Posts
RSS Feeds

25 Haziran 2010

Gitme


Ben yine ağlıyorum,bir deniz sokuldu şurama boğuldum
Gitme bile diyemiyorum sana,
Evren boşluğu sensizlik alınan her soluğumda,
Kalbimin yakıldığı,kor olduğu yerdeyim
Rüzgarın önüne serilmiş türküler gibi,
Bir uzaktan bir uzağa gitme bile diyemiyorum sana bu gece,
Düşüyor sesim koyu bir karanlığa,
Engereğin çatal dili uykumda,
Yastığımın altında,upuzun dişleri,ağzı kocaman kalbim ağzında,
Diyorki gece;
Ben kayan yıldızlarla ağlatırım gözleri..
Ve imzam yüzünüze düşen damlalardır,
Şimdi sevgili,
Senin gözlerin bu kadar yıldız kayganlığı,
Benim genzimde deniz dolusu zehir kavruluğuyken,
Ve sesine kardeş kuşlarım çoktan sürülmüşken,
Kanatlanıp hangi sabahta uçarız gökyüzüne..
Sen gülümse
Ben yine ağlıyorum sevgili
Çünkü gitme bile diyemiyorum sana
Topladım avucumdaki güneş kesesini,
Benim şuramda bir deniz,
üstünden
Güneş gider Ay doğar Sevgili

Ünal Yiğit

1 yorum:

Adsız dedi ki...

harika bir şiir teşekkür ederim çok güzel

Yorum Gönder